REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ SHRIMP HOUSE
Niniejszy regulamin (zwany dalej „Regulaminem”) określa ogólne zasady dokonywania sprzedaży drogą elektroniczną
przez Shrimphouse Sp z o.o., ul. Wspólna 4, 55-002 Gajków, Nip-8961628005 za pośrednictwem strony internetowej:
www.wroclawlejewino.pl, w tym m. in. warunki składania zamówień, zasady dostarczania zamówień Klientowi, sposób
i termin zapłaty ceny, uprawnienia związane z odstąpieniem od umowy oraz zasady składania reklamacji.
I.SŁOWNICZEK Firma – Shrimphouse Sp z o.o., ul. Wspólna 4, 55-002 Gajków, Nip-8961628005, prowadząca
restaurację „Shrimp House”. Usługa/Usługi – usługi świadczone drogą elektroniczną przez Firmę, opisane w
punkcie III niniejszego Regulaminu.
Restauracja – restauracja Shrimp House zarządzana przez Firmę.
Strona internetowa – strona internetowa zawierająca ofertę handlową Firmy dostępna pod adresem www.shrimp-house.pl,
za pośrednictwem której Klient może złożyć
Zamówienie.
Po opłaceniu zamówienia klient dostaje na e-mail bilet do 1. dnia roboczego.
Oferta – produkty i usługi oferowane przez Restaurację, które mogą być zamówione przez Klienta za pośrednictwem Strony
internetowej. Zamówienie – oświadczenie woli składane Firmie przez Klienta za pośrednictwem Strony internetowej na
wybraną przez niego Ofertę, skutkujące zawarciem Umowy.
Klient – osoba składająca Zamówienie za pośrednictwem Strony internetowej.
Konsument – klient będący osobą fizyczną zawierającą z Firmą umowę niezwiązaną bezpośrednio z jego działalnością
gospodarczą lub zawodową.
Umowa – umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną będących przedmiotem wybranej przez Klienta oferty zawarty
pomiędzy Klientem, a Firmą na podstawie złożonego
Zamówienia dotyczący jego realizacji oraz dostawy lub osobistego odbioru.
Prawo telekomunikacyjne – ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r.(Dz. U. nr 144 poz. 1204
z późn. zm.).
System teleinformatyczny – zespół współpracujących ze sobą urządzeń informatycznych i oprogramowania, zapewniający
przetwarzanie i przechowywanie, a także wysyłanie i odbieranie danych poprzez sieci telekomunikacyjne za pomocą
właściwego dla danego rodzaju sieci urządzenia końcowego w rozumieniu Prawa telekomunikacyjnego
Świadczenie usługi drogą elektroniczną – wykonanie usługi świadczonej bez jednoczesnej obecności stron (na odległość),
poprzez przekaz danych na indywidualne żądanie Klienta, przesyłanej i otrzymywanej za pomocą urządzeń do
elektronicznego przetwarzania, włącznie z kompresją cyfrową i przechowywania danych, która jest w całości nadawana,
odbierana lub transmitowana za pomocą sieci telekomunikacyjnej w rozumieniu Prawa telekomunikacyjnego.
Środki Komunikacji Elektronicznej – rozwiązania techniczne, w tym urządzenia teleinformatyczne i współpracujące z mini
narzędzia programowe, umożliwiające indywidualne porozumiewanie się na odległość przy wykorzystaniu transmisji
danych między systemami teleinformatycznymi.
Przelew elektroniczny – płatność wykonywana przez Klienta z konta bankowego on-line, za pośrednictwem platformy
Przelewy24 obsługiwanej przez PayPro S.A. z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Kanclerskiej 15, 60-327 Poznań. Regulamin –
niniejszy regulamin.
II. DANE FIRMY Shrimphouse Sp z o.o., ul. Wspólna 4, 55-002 Gajków, Nip8961628005, prowadzący restaurację „Shrimp House”., adres e-mail: biuro@shrimphouse.pl
III. POSTANOWIENIA OGÓLNE
1.Niniejszy Regulamin dotyczy następujących Usług świadczonych drogą elektroniczną przez Firmę:
a) Realizacja Zamówień – przygotowanie przez Firmę oferowanych produktów gastronomicznych (dań, napojów i
innych produktów podobnych) na zlecenie złożone za pośrednictwem Strony internetowej przez Klienta przy
zachowaniu warunków ustalonych podczas składania Zamówienia określonych przez Regulamin. 2.Treść niniejszego
Regulaminu może zostać utrwalona przez Klienta poprzez wydrukowanie, zapisanie na nośniku lub pobranie w każdej
chwili ze Strony internetowej.
IV. WARUNKI ŚWIADCZENIA USŁUG
1.Rozpoczęcie korzystania z którejkolwiek z Usług, opisanych w części III niniejszego Regulaminu jest równoznaczne
z zawarciem umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną i złożeniem przez Klienta oświadczeń o następującej
treści:
a) Zapoznałem/am się i zaakceptowałem/am w pełni postanowienia Regulaminu stanowiącego podstawę zawarcia Umowy;
b) Przystępuję do korzystania z usług dobrowolnie;
c) Podane przeze mnie dane są zgodne z prawdą i nie naruszają praw osób trzecich;
d) Wyrażam zgodę na zawarcie Umowy drogą elektroniczną
e) Wyrażam zgodę na otrzymywanie na wskazane przeze mnie dane korespondencyjne informacji systemowych oraz
informacji o utrudnieniach, zmianach czy przerwach technicznych w działaniu Strony internetowej. Świadczenie
Usług przez Firmę na rzecz Klienta nie jest ograniczone w czasie.
2.Firma zapewnia działanie systemu teleinformatycznego, którym się posługuje w taki sposób, że Klient może nieodpłatnie
zakończyć w każdej chwili korzystanie z Usługi. 3.Firma nie ponosi odpowiedzialności zaniemożność świadczenia Usług
na rzecz
Klienta wywołaną działaniem siły wyższej.

  1. Celem skorzystania z Usługi, Klient powinien spełnić następujące wymagania techniczne, niezbędne do współpracy z
    systemem teleinformatycznym Firmy:
  • dostęp do sieci Internet – łącze o przepustowości min. 128 kb/s dla użytkownika;
  • posiadanie numeru telefonu komórkowego;
  • dostęp do przeglądarki internetowej: Google Chrome w wersji 5.0 i wyższych lub
    Safari w wersji 5.0 i wyższych lub Opera w wersji 7.0 i wyższych, akceptujących pliki cookies. 5.W ramach korzystania z
    Usług zabronione jest dostarczanie przez Klienta treści o charakte-rze bezprawnym, w tym w szczególności:
  • danych i informacji spreparowanych w sposób zagrażający naruszeniu bezpieczeństwa
    systemu informatycznego (w tym Strony internetowej) Przedsiębiorcy;
  • informacji naruszających jakiekolwiek dobra Przedsiębiorcy lub osób trzecich;
  • innych danych i informacji naruszających bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa, w tym w szczególności treści
    pornograficznych, odwołujących się do ideologii totalitarnych czy też propagujących przemoc.
  1. Korzystając ze Strony internetowej Klienci mają obowiązek postępować zgodnie z
    powszechnie obowiązującymi przepisami prawnymi oraz zasadami współżycia społecznego.
  2. Zakazane jest wykorzystywanie przez Klientów Usług w sposób sprzeczny z powszechnie obowiązującymi
    przepisami prawnymi, dobrymi obyczajami lub w sposób naruszający uzasadnione interesy Firmy. W szczególności
    Klient nie będzie podejmował czynności, które mogłyby narazić Przedsiębiorcę na jakąkolwiek szkodę majątkową.
  3. Zabronione jest pobieranie przez Klientów zawartości baz danych udostępnionych na Stronie internetowej i wtórne
    ich wykorzystywanie w całości lub w istotnej części co do jakości lub ilości.
  4. Firmie przysługuje prawo do przerwania świadczenia Usług w przypadku stwierdzenia naruszenia przez Klienta
    niniejszego Regulaminu, obowiązującego prawa lub zasad współżycia społecznego.
  5. Firma jest uprawniony do zaprzestania świadczenia Usług w każdym czasie, jeżeli takie uzasadnione żądanie
    zostanie zgłoszone wobec niej przez uprawniony podmiot. Przedsiębiorca nie ponosi odpowiedzialności za szkody
    spowodowane wadliwym działaniem systemu transmisji danych, w tym awariami sprzętu, opóźnieniami i zakłóceniami
    przekazywania informacji.
  6. Firma zastrzega, iż wszystkie wiadomości i materiały dostępne na Stronie internetowej są objęte ochroną prawa
    autorskiego. Klient ma prawo do korzystania z nich jedynie w ramach dozwolonego użytku osobistego. Kopiowanie,
    zwielokrotnianie, rozpowszechnianie w Internecie i inne formy korzystania z materiałów i wiadomości umieszczonych
    na Stronie internetowej wykraczające poza dozwolone prawem granice jest zabronione.
    V.OFERTA FIRMY
    1.Firma publikuje Oferty na Stronie internetowej wyłącznie w swoim imieniu.
    2.Firma prezentuje wszystkie dane Firmy i Restauracji w sposób wyraźnie wskazujący Klientowi jego prawa i obowiązki w
    przypadku akceptacji Oferty.
    VI.SZCZEGÓLNE WYMOGI DOTYCZĄCE PRZECHOWYWANIA PRODUKTÓW OFEROWANYCH PRZEZ
    PRZEDSIĘBIORCĘ
    1.Dania oferowane przez Restaurację nadają się do spożycia w ciągu 24 godzin od ich dostarczenia Klientowi pod
    warunkiem, że w ciągu godziny od ich dostarczenia, będą przechowywane przez Klienta w lodówce/chłodziarce w
    temperaturze od 3 do 7 stopni Celsjusza.
    2.Restauracja może używać składników oraz dodatków do posiłków i napojów, które mogą powodować alergie i
    nietolerancje. Jeśli Klient ma alergię na jakiekolwiek artykuły spożywcze, może uzyskać od Przedsiębiorcy aktualne
    informacje o alergenach przed złożeniem Zamówienia poprzez kontakt telefoniczny z Restauracją.
    VII.ZAWARCIE UMOWY
    1.Umowa zawierana jest w momencie ukończenia składania Zamówienia przez Klienta poprzez kliknięcie przycisku „Złóż
    zamówienie”. Klient niezwłocznie otrzyma potwierdzenie jej zawarcia na podany przez siebie podczas składania
    Zamówienia numer telefonu.
    2.Umowa może być prawidłowo wykonana przez Firme wyłącznie pod warunkiem podania przez Klienta prawidłowych i
    kompletnych danych kontaktowych podczas składania
    Zamówienia. Klient jest zobowiązany do natychmiastowego zgłoszenia wszelkich nieścisłości danych, w szczególności
    dotyczących płatności, które zostały przekazane Firmie.
    3.W celu uzyskania informacji o statusie realizacji Umowy Klient może kontaktować się bezpośrednio z Restauracją za
    pomocą danych kontaktowych podanych na Stronie internetowej oraz potwierdzeniu Zamówienia, o którym mowa w ust. 1.
    Po złożeniu
    Zamówienia przez Klienta, Klient winien być dostępny za pośrednictwem telefonu lub poczty elektronicznej zgodnie z
    danymi kontaktowymi wskazanymi przy składaniu
    Zamówienia.
    4.Jeżeli Klient zdecyduje się na realizację Umowy poprzez dostarczenie mu zamówionych produktów, winien on być
    obecny pod wskazanym przy składaniu Zamówienia adresem dostawy w celu jego odbioru.
    5.Jeżeli Klient zdecyduje się na realizację Umowy poprzez samodzielny odbiór zamówionych produktów, winien on
    zgłosić się w tym celu i we wskazanym terminie do Restauracji. Termin, o którym mowa w zdaniu poprzednim zostanie
    wskazany Klientowi drogą elektroniczną lub wiadomością tekstową wysłaną na wskazany numer telefonu.
    VIII. USŁUGA CATERINGOWA
    Umowa o świadczenie usługi cateringowej zostaje zawarta w momencie skutecznego wypełnienia i zaakceptowania
    przez zarejestrowanego użytkownika formularza zamówienia – z chwilą wybrania przycisku oznaczonego napisem:
    ,,Zapłać i złóż zamówienie”.
    1.Zamówienie w sklepie internetowym może złożyć każda osoba fizyczna, która ukończyła 18 lat i jest zameldowana na
    pobyt stały lub tymczasowy na terytorium Polski, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych oraz każda osoba
    prawna posiadająca siedzibę na terytorium Polski – zwana dalej Kupującym. Kupujący w odniesieniu do obowiązujących
    przepisów prawa musi być osoba pełnoletnią, czyli mieć 18 lat i być osoba trzeźwą w momencie dokonywania zakupów na
    stronie www.shrimp-house.pl
    2.Aby dokonać zamówienia, należy wybrać produkty dostępne w serwisie, podejmując kolejne czynności techniczne
    w oparciu o informacje wyświetlane w serwisie.
    3.Złożenie zamówienia wiąże się z obowiązkiem zapłaty zgodnie z informacjami uwidocznionymi w serwisie. Podana cena
    jest kwotą brutto wraz z należnym podatkiem VAT 23%.
    4.Przed zatwierdzeniem danych wskazanych powyżej użytkownik wyraża zgodę na wykonanie przez administratora usługi
    cateringowej przed upływem terminu na odstąpienie od umowy o świadczenie na odległość usługi, przy czym jednocześnie
    użytkownik uzyskuje informację, iż wyrażenie takiej zgody sprawia, że po spełnieniu świadczenia przez administratora
    użytkownik utraci prawo odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od dnia jej zawarcia, zgodnie z brzmieniem przepisu art.
    38 pkt 1 ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta. Usługę cateringowa poczytuje się za w pełni wykonaną
    w momencie wydania zamówienia przez kuriera we wskazanym przez użytkownika w zamówieniu miejscu imprezy.
    5.Usługa cateringowa świadczona jest w przypadku wyrażenia przez użytkownika woli zapewnienia dostępności co
    najmniej 6 sztuk produktu.
    6.Usługa cateringowa świadczona jest w przypadku wyrażenia przez użytkownika woli zapewnienia dostępności
    maksymalnie 30 sztuk produktów (takich samych lub różnych).
    7.Potwierdzenie przyjęcia zamówienia następuje poprzez wysłanie użytkownikowi maila.
    8.Maksymalny czas realizacji usługi cateringowej podany jest na bieżąco w serwisie w zależności od wybranego
    przez użytkownika sposobu realizacji.
    9.Zamówiona usługa jest realizowana poprzez wybraną przez użytkownika firmę kurierską do wskazanego
    przez użytkownika w zamówieniu miejsca imprezy.
    10.Miejsce wydania musi znajdować się na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.
    11.Zamówiona usługa jest realizowana tylko wobec użytkownika.
    12.Naruszenie przez użytkownika ustępu powyżej powoduje niewykonanie umowy, a uiszczona na rzecz
    administratora zapłata nie podlega zwrotowi.
    13.Umowa o świadczenie usługi cateringowej może zostać rozwiązana za zgodnym porozumieniem użytkownika
    i administratora oraz w przypadkach przewidzianych w powszechnie obowiązujących przepisach prawa.
    14.Użytkownik może po złożeniu zamówienia otrzymać fakturę VAT obejmującą dane zamówienie. W celu otrzymania
    faktury VAT wraz z realizacją zamówienia użytkownik powinien podać dane do faktury przy składaniu Zamówienia.
    15.Administrator informuje o znanych mu gwarancjach udzielonych przez osoby trzecie dla produktów objętych usługą
    cateringową.
    IX. POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE DOTYCZĄCE REALIZACJI USŁUGI CATERINGOWEJ
    1.Wszelkie uwagi i reklamacje dotyczące realizacji usługi cateringowej należy zgłaszać drogą mailową na adres email biuro@shrimp-house.pl , pisemnie listem poleconym na adres administratora wskazany w § 1.
    2.Administrator ma obowiązek realizacji zamówionej usługi bez wad. Administrator odpowiada wobec użytkownika
    z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne usługi na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym.
    3.Reklamacja powinna zawierać dane osoby składającej reklamację (imię i nazwisko, adres korespondencyjny, adres e-mail
    i numer telefonu kontaktowego), wskazanie przyczyny reklamacji oraz treści żądania.
    4.O ile krótszy czas rozpatrzenia reklamacji nie wynika z bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa, reklamacje
    rozpatrywane są przez administratora w terminie do 14 dni od ich otrzymania, z zastrzeżeniem ust. 5 – 6 poniżej.
    5.O sposobie rozpatrzenia reklamacji administrator powiadomi osobę składającą reklamację listem wysłanym na adres
    podany w reklamacji albo pocztą elektroniczną – w zależności od sposobu złożenia reklamacji.
    6.Reklamacje dotyczące wad fizycznych lub prawnych produktów objętych usługą załatwiane są zgodnie z przepisami
    Kodeksu cywilnego o rękojmi za wady.
    7.Użytkownik, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na koszt administratora dostarczyć wadliwe
    produkty do siedziby administratora.
    8.Jeżeli użytkownik będący konsumentem na podstawie przepisów o rękojmi za wady zażąda wymiany produktów objętych
    zamówieniem lub usunięcia wady albo złoży oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być
    obniżona, a administrator nie ustosunkuje się do tego żądania w terminie 14 dni, uważa się, że administrator uznał
    to żądanie za uzasadnione.
    9.Użytkownik będący konsumentem, który chce uzyskać pomoc przy załatwieniu reklamacji, może zwrócić się
    do miejskiego lub powiatowego rzecznika konsumentów, świadczącego bezpłatną pomoc i poradnictwo w zakresie ochrony
    interesów konsumentów.
    10.Użytkownik przyjmuje do wiadomości, że administrator nie ponosi żadnej odpowiedzialności wobec użytkownika
    w związku z jakimikolwiek usługami transportowymi, logistycznymi ani dostawą towarów realizowaną
    przez usługodawców zewnętrznych, oprócz zakresu wyraźnie określonego w niniejszym regulaminie.
    11.Administrator stosuje się do kodeksu dobrych praktyk – zbioru zasad postępowania, a w szczególności norm etycznych
    i zawodowych, o których mowa w art 2 pkt. 5 ustawy z dnia 23 sierpnia 2007 roku o przeciwdziałaniu nieuczciwym
    praktykom rynkowym.
    12.Kwestie sporne, jeśli użytkownik będący konsumentem wyrazi taką wolę, rozwiązuje się na drodze postępowania
    mediacyjnego przed Wojewódzkimi Inspektoratami Inspekcji Handlowej lub procesu przed sądem polubownym przy
    Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej.
    X.PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
    1.Z uwagi na łatwo psujący się charakter oferowanych przez Restaurację produktów, Klient nie jest uprawniony do
    odstąpienia od Umowy po rozpoczęciu jej faktycznej realizacji (art. 38 pkt 4 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach
    konsumenta). Odstąpienie od zawartej Umowy przed rozpoczęciem faktycznej realizacji Zamówienia jest możliwe bez
    podania jakiejkolwiek przyczyny tylko i wyłącznie poprzez kontakt telefoniczny z Restauracją.
    2.Przedsiębiorca wskazuje, że jest uprawniony do odstąpienia od Umowy, w przypadku:
    a)wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej realizację Umowy,
    b)przekazania przez Klienta nieprawidłowego lub nieistniejącego numer telefonu lub adresu dostawy.
    3.W przypadku odstąpienia od Umowy przez którąkolwiek ze stron, Umowę traktuje się jako niezawartą. Firma dokona
    zwrotu płatności uiszczonej przez Klienta przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient.
    4.W przypadku złożenia przez Klienta fałszywego Zamówienia lub niewykonania przez niego Umowy (w szczególności
    przez jej nieopłacenie lub nieobecność w miejscu dostawy lub w punkcie odbioru w celu odebrania zamówionych
    produktów), Firma jest uprawnionado odmowy przyjęcia jakichkolwiek przyszłych Zamówień od takiego
    Klienta.
    5.Firma jest uprawniona do niezwłocznego odrzucania Zamówień składanych przez Klientów, jeżeli zachodzi uzasadniona
    wątpliwość co do ich poprawności lub autentyczności. W przypadku odrzucenia przez Przedsiębiorcę Zamówienia już
    opłaconego, Przedsiębiorca zwróci wpłaconą kwotę przelewając ją na rachunek, z którego nastąpiła płatność. W przypadku
    uzasadnionego podejrzenia popełnienia przestępstwa, Przedsiębiorca jest zobowiązany do powiadomienia o tym fakcie
    odpowiednich organów ścigania.
    XI.PŁATNOŚCI
    1.W momencie zawarcia Umowy zgodnie z postanowieniem art. 7.1 niniejszego Regulaminu, po stronie Klienta powstaje
    obowiązek płatności na rzecz Restauracji ceny produktów wynikającej z Zamówienia. Podana w Zamówieniu cena stanowi
    całkowitą cenę jaką Zamawiający zobowiązany będzie zapłacić wraz z należnym podatkiem oraz kosztem dostawy.
    Obciążenie Zamawiającego ewentualnymi dodatkowymi kosztami jest możliwe wyłącznie po uzyskaniu jego wyraźnej
    zgody. Klient może wywiązać się ze wskazanego powyżej obowiązku na skutek skorzystania z oferowanych za
    pośrednictwem Strony internetowej systemów płatności on-line lub przekazując należność kurierowi w momencie
    dostawy lub płacąc w Restauracji przy odbiorze. Klient jest informowany o dostępnych sposobach zapłaty na Stronie
    internetowej podczas składania Zamówienia i musi dokonać wyboru jednego z nich przed złożeniem
    Zamówienia, tj. przed kliknięciem przycisku „Zamawiam i płacę”.
    2.Z zastrzeżeniem postanowień art. 8 ust. 3 niniejszego Regulaminu częściowy zwrot płatności on-line winien być możliwy
    wyłącznie w przypadku niemożności dostarczenia części Zamówienia i akceptacji realizacji pozostałej części tego
    Zamówienia przez Klienta. Zwrot jest zawsze dokonywany na rachunek, z którego dokonano płatności.
    3.Zwrot płatności on-line jest dokonywany w terminie do 10 dni roboczych od momentu uzyskania przez
    Przedsiębiorcę informacji o odstąpieniu od zawartej Umowy i stwierdzenia zasadności jej wypowiedzenia. W przypadku
    odrzucenia Zamówienia, o którym mowa w art. 8 ust. 5 niniejszego Regulaminu zwrot płatności on-line jest dokonywany
    w terminie do 10 dni roboczych od momentu odrzucenia zamówienia.
    XII.REKLAMACJE
    1.Reklamacje dotyczące zarówno technicznych aspektów funkcjonowania Usług, jak i innych kwestii związanych z
    Usługami można przesyłać na adres e-mail: biuro@shrimphouse.pl 2.Reklamację należy składać nie później niż w ciągu 3
    (trzech) dni od dnia, kiedy wystąpiła przyczyna reklamacji.
    3.Każda reklamacja powinna zawierać opis problemu będącego podstawą złożenia reklamacji, datę i godzinę jego
    wystąpienia oraz oznaczenie reklamującego (w tym jego imię, nazwisko, adres poczty elektronicznej i opcjonalnie numer
    telefonu kontaktowego).
    4.Firma dołoży najwyższych starań, aby reklamacje były rozpatrzone w terminie 14 (czternastu) dni od daty ich
    otrzymania przez Firmę. O wyniku rozpatrzenia reklamacji Firma niezwłocznie zawiadomi składającego reklamację za
    pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail podany w zgłoszeniu reklamacji. 5.Nie podlegają rozpatrzeniu
    reklamacje, które nie zawierają danych wymienionych w punkcie 3 powyżej lub zostały złożone po terminie, o którym mowa
    w punkcie 2 niniejszego paragrafu.
    6.Przechowywanie produktów oferowanych przez Firmę w sposób niezgodny z wymogami określonymi w art. 6 ust. 1
    niniejszego Regulaminu wyklucza możliwość pozytywnego rozpatrzenia reklamacji dotyczącej produktu.
    XIII.DANE OSOBOWE
    Firma przetwarza dane osobowe Klienta. Przetwarzanie danych osobowych uregulowane zosta-ło szczegółowo
    w Polityce Prywatności, dostępnej na stronie internetowej https://www.shrimp-house.pl
    XIV.ZMIANA REGULAMINU
    1.Firma może zmienić niniejszy Regulamin z ważnych powodów, którymi są:
    a) zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawamająca bezpośredni wpływ na
    treść niniej-szego Regulaminu;
    b) wydanie orzeczenia lub decyzji, mających bezpośredni wpływ na treść niniejszego
    Regulaminu przez sąd lub organ administracji publicznej;
    c) wprowadzenie nowych funkcjonalności Strony internetowej;
    d) zapobieganie naruszeniom prawa lub naruszeniom niniejszego Regulaminu;e) usunięcie niejasności lub wątpliwości
    interpretacyjnych;
    f) przekształcenie Firmy (zmiana formy prawnej), zmiana w zakresie nazwy
    (firmy) , zmiana w zakresie danych rejestrowych, numerów identyfikacyjnych, danych adresowych, adresu URL, adresu
    e-mail lub numeru telefonu, wskazanego w
    Regulaminie.
    2.W każdym wypadku zmiana Regulaminu nie ma wpływu na prawa Klientów lub obowiązki
    Firmy, powstałe przed datą związania Klientów zmienionym Regulaminem.
    3.O zmianie Regulaminu Firma ogłosi na Stronie internetowej
    4.Zmiana Regulaminu jest skuteczna wobec Klientów, którzy zaakceptują jego zmianę na stronie internetowej. Brak
    wyrażenia zgody na zmianę Regulaminu będzie równoznaczny z rezygnacją z Usług świadczonych przez Firmę.
    XV.POSTANOWIENIA KOŃCOWE 1.Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 6
    kwietnia 2020r.
    2.W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, a w
    szczególności Kodeksu Cywilnego, Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie Kodeksu
    cywilnego (Dz. U. Nr 141 z 2002 r., poz.1176,z późn. zm.) dla zakupów dokonanych do dnia 24 grudnia 2014 r.
    oraz przepisy Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. dla zakupów dokonanych od dnia 25 grudnia 2014 r.
    3.Wszelkie spory pomiędzy Firmą, a Klientem niebędącym Konsumentem odnoszące się do realizacji Usług przez Firmę
    będą rozpoznawane przez Sąd właściwy miejscowo dla miejsca prowadzenia działalności gospodarczej przez Przedsiębiorcę.